maanantai 21. lokakuuta 2013

Sellaista

Viikonloppuna juhlimme siskoni synttäreitä Vammalassa, mutta valokuvaus unohtui ihan kokonaan eikä koko iltana tullut otettua yhtään kuvaa. Oli ihana nähdä kavereita joita ei taas ollut hetkeen tullut nähtyä. Seuraavat kuvat ovat eiliseltä, kun palattiin takaisin Tampereelle.


Pian olen lähdössä iltavuoroon töihin. Muutama päivä enää ja hampaanpoisto operaatio edessä. Yritän pitää jännityksen kurissa, olen nimittäin sellainen stressaaja ja jännittäjä mitä tulee tuollaisiin toimenpiteisiin. Olen silti ylpeä itsestäni että googlettelusta olen pystynyt pysymään kaukana, joten kaikenlaiset kauhutarinat ovat jääneet mukavasti pois. Silti... Yhyy. 

On tullut muuten jotenkin todella vähän päiviteltyä tässä kuussa. En oikein tiedä mitä olen touhunnut kun ei ole oikein mitään päiviteltävää ollut. No välillä näin. 

 Käytiin mettässä vielä kävelemässä kauniin sunnuntain kunniaksi.
Hyvää maanantaita ja alkanutta viikkoa kaikille!

1 kommentti:

  1. Ihania kuvia :3 tykkään syksystä ja siitä kirpeestä, kylmästä säästä kun aurinko paistaa ja on kylllmä! Kivaa maanantaita sullekin, terkuin Jonna!

    VastaaPoista

Kommentit tekevät minut iloiseksi joten kiitos vaivannäöstäsi ! :)