tiistai 7. lokakuuta 2014

Tänään lennetään

Vähän alkaa jännittämään, niinkuin aina kun tälläinen jännittäjä kerran olen. Kauan on odotettu tätäkin piristysreissua ja ihanaa kun vihdoin pääsee lähtemään. Illalla lähtee kone ja mikä ihaninta, Tampereelta joten siirtymä on hyvin lyhyt kotoa kentälle.

Eilen tuli jo aika hyvin laukut pakattua, nyt vielä viimeistä silausta myöten. Vähä jänskättää miten tuon kanssa menee, tuleeko ongelmia pikkuisen liian suuren koon vuoksi. Toivottavasti on ymmärtäväistä henkilökuntaa ja saan survottua upouuden matkalaukkuni Ryanairin käsimatkatavara kehikkoon. Ei tullut ainakaan liian paljoa pakattua.
Tässä vielä lähikuvaa tuosta minigrip-pussista mihin kaikki nesteet pitää mahtua. Ostin Tigeristä tuollaisia matkapulloja parilla eurolla. Käteviä kun sai omia shampoita niihin. Jaksoinpa vielä jopa nimetä pullot. Myös suurimman osan meikeistä kippasin tuonne.
Loppuun vielä vähän ikävämpi juttu, mikä on tietenkin taas niin meikäläisen tuuria kun vain olla ja voi. Tadaa, meikäläinen heräsi aamulla jäätävään kurkkukipuun. NYT se flunssa sitten päätti puskea päälle, ihan oikeasti, lähtöpäivänä. Ei voi olla todellista. Töissä on ollut lähes jokainen kipeänä viimeisen puolentoista kuukauden aikana ja minä olen säästynyt. Paitsi nyt. Lähtöpäivänä. Yhyy.

Noh, olen lääkinnyt itseäni koko päivän juomalla aivan liikaa teetä, vitamiinia ja auringonhattu-uutetta. Olen myös pakannut noin viisisataa buranaa mukaan, joten eiköhän näillä pärjätä.

Jep, hauskaa viikkoa kaikille. Viikonloppuna palaillaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit tekevät minut iloiseksi joten kiitos vaivannäöstäsi ! :)