maanantai 5. tammikuuta 2015

Alennusmyyntejä ja kirppislöytöjä

Hassua kyllä, mutta kaiken tämän hulinan keskellä olen jopa kerennyt pikaisesti piipahtamaan alennusmyynneillä. Pääsin viime viikolla perjantaina ajoissa töistä ja ei sitten ollut mitään suurempia suunnitelmia päivälle, joten nappasin bussin keskustaan ja kiersin pikaisesti kaikki hämeenkadun kaupat. En oikein tykkää alennusmyynneistä ja yleensä en ikinä löydäkään niistä mitään ihmeempiä. Liikaa ihmisiä, kaikki koot loppu ja hirveä sekasorto. Yleensä jos jonkun vaatteen oikein kovin haluan, olen ostanut sen jo normaalihintaisena. Mutta jotakin löytyi silti.

Tätä paitaa olin kattellut jo pitkään JC:ssä ja nyt se oli sitten puoleenhintaan joten mukaanhan se lähti. En kyllä tarkkaan muista enää hintaa, mutta olisiko ollu 15€ kieppeillä mitä jäi maksamaan.
 T-Paita ginasta 5€ ja edellä ollut toppi maksoi ehkä 7€
Korut oli ginassa puoleen hintaan joten tälle jäi noin 5€ hintaa.

Käväisin sitten vielä Bonuksella ja Radio kirppiksillä ja sieltä taas ne suurimmat löydöt tein. Eli kyllä tästä pitää nyt päätellä että minun pitää jättäytyä vallan kirppareihin :D

 Ihana Vero Modan kaulahuivi 11€. Rakastuin tähän täysin < 3
 BikBokin pinkki paita 2,5€
 BikBokin villapaita 5€
 ...joku kauan lukijana ollut saattaisi kuittailla että ehkä minulla on tarpeeksi monta pitsitoppia jo entuudestaan... ikävä kyllä ei olisi edes väärässä. Mutta noh, oli niin ihanan värinen ja ei maksanut kun 2e :D Kelpaako?

 Niittipaita löytyi jo aikaisemmin ja olikin jo uutena vuotena päällä, mutta ajattelin senkin tässä esitellä. Hintaa tällä oli 2€
 Keltainen takki 10€
Olin ihan innoissani kun vihdoin löysin etsimäni lehtitelineen, eli tälläinen perus puulaatikko. Löytyi 10€ hintaan Radiolta.

4 kommenttia:

  1. Oi miten ihanan värinen takki! Aivan mahtava <3 Tollasia puulaatikoita sais löytyä enemmän eri puolilta, niin käteviä ja nättejä :)

    VastaaPoista
  2. Jos tykkää jostain (sinä pitsipaidoista, minä mekoista, joku muu kengistä), niin ei niitä voi olla koskaan liikaa, kun kuitenkin tulee käyttöä :) Mukavia ostoksia muutkin, tuo huivi on mielestäni varmaan paras tuon laatikon ohella. Laatikkoa kaipaisi tännekin niin ei tarvitsisi vanhojen tilausten pahvilootia käyttää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh joo niinhän se on :) mekotkin on kyllä ihania, minulla myös ollut mekko ja kukkakuosi kausia mitkä ei vieläkään täysin ole poistuneet eikä tarvitsekaan :) Laatikoihin törmää aika usein kirppiksillä ainakin täälläpäin :)

      Poista

Kommentit tekevät minut iloiseksi joten kiitos vaivannäöstäsi ! :)