sunnuntai 4. tammikuuta 2015

Vuosikatsaus 2014

Minulla jäi viime vuoden muistelut ihan väliin tällä kertaa, tuli jotenkin niin nopsaan tuo vuoden vaihtuminen. Ajattelin kuitenkin vielä hetkeksi palata edelliseen vuoteen ja kerätä kivoimpia juttuja vuodelta tähän. 


Vuoden yksiä parhaimpia juttuja oli meidän New Yorkin reissu, mitä tuli odotettua koko alkuvuosi. Aivan mahtava reissuhan tuo oli ja kaiken sen odottamisen ja rahan arvoinen. Suosittelen taas kerran kaikille, että matkailu kannattaa! Mielestäni edelleen paras asia mihin rahansa voi laittaa on uudet kokemukset ja mikä olisi ihanampi kokemus kun matkata oman rakkaan kanssa < 3


Ensimmäisen tatuoinnin ottaminen oli minulla todella iso juttu ja sitä pitkään harkitsin. Tatuoituja ystäviänikin tuli aika tehokkaasti piinattua asian tiimoilta. En voisi olla tyytyväisempi lopputulokseen, sillä tatska on minun näköiseni ja toimii myös muistotatuointina rakkaan isäni muistolle. Varmasti tulen ottamaan vielä lisää, kunhan vain keksin että mitä.  


 Minireissu Tukholmaan oli hauska alkuvuoden piristys, sillä muistaakseni täällä oli aika synkät kelit. Vaikka matka ei ollut kuin päivän mittainen, oli se silti omiaan tuomaan mukavan pienen lisän helmikuuhun.

Ostin uuden linssin kameraan, tai oikeastaan kaksi. Ne ovat tuoneet ihan hirveästi uutta valokuvaamiseen ja innostus on kokoajan vain kasvanut. Uusi kamera on ollut yli puoli vuotta mielessä, mutta koska vanha vielä toimii ja kamera, minkä haluaisin on aika tyyris... jääköön ne haaveet vielä hetkeksi taa.

Nähtiin ihanan paljon siskoni kanssa ja muutenkin tullut todella tiuhaan pidettyä yhteyttä koko vuoden. 


Vietettiin ihania hetkiä äidin ja Juhan luona kesällä, he ottivat ihanan Rita-koiran joka on tuonut paljon iloa heidän (ja kaikkien) elämään. 


 Tehtiin kaksi ihanaa Roadtrippiä, toinen Teemun kanssa kaksin Etelä-Suomeen. Käytiin Hangossa, Porvoossa ja Kotkassa. Toinen pohjoiseen ystäväni häihin ja Marjutin luo piipahtamaan Ouluun. Molemmat oli ihania reissuja.


Kesällä tuli tehtyä kaikkea ihanaa, kuten moottoripyöräilyä, soutelua, auringon ottoa, piknikkiä, grillailua ja muuta mukavaa. Huippu kesä!


Poikien ekat keikat oli myös minulle todella suuri juttu, sillä heidän bändin kehitystä olen seurannut alusta asti. Oli ihan mahtavaa nähdä heidät lavalla ja olen niin iloinen, että kaikki on mennyt niin hyvin!


Barcelonan reissu oli kiva piriste syksyssä ja itse asiassa tuntui syksy/alkutalvi paljon lyhyemmältä, eikä ollenkaan niin ankealta. Muuten oli todella huippu reissu, ainoa huono puoli oli hirveä flunssa mikä minua siellä vaivasi. Kelit oli kuitenkin mahtavat ja muutenkin ihana kaupunki!

Kaiken kaikkiaan taas yksi tapahtumarikas vuosi takana. Tuli myös kolme uutta maata mukaan meidän maailmanvalloitus-projektiin :D Olen kyllä ollut todella onnellinen ja todella onnekas, sillä minulla on niin paljon niin tärkeitä ihmisiä ympärilläni, ettei voisi enempää toivoa. Kiitos siis heille kaikille, tiedätte kyllä ketä olette < 3

3 kommenttia:

  1. Mun on pitäny jo kauan kommentoida, että tykkään sun blogista kamalasti! Varsinki kaikki matka-postaukset on tosi mielenkiintosia :) Mua on myös kiinnostanu kysyä että paljonko teillä maksoi lennot New Yorkiin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kun ihana kuulla :) Nykin lennot oli noin 550€/per naama edes takaisin. Finnairilla tosin on usein tähän aikaan vuodesta tarjouksia ja suoria lentoja noin 600€/meno paluu. Jos on ylimääräistä yhtään niin suosittelen suoraa lentoa. Noin pitkillä lennoilla se koneen vaihto, varsinkin sinne mentäessä oli aika tuskanen :D Mutta niin mahtava kaupunki, että kannattaa lähteä ♡

      Poista
    2. Okei kiitti vastauksesta! :) Viime kesänä olin kaks viikkoa siellä ja joskus olis pakko päästä uudestaan! Liian paljon jäi näkemättä

      Poista

Kommentit tekevät minut iloiseksi joten kiitos vaivannäöstäsi ! :)