torstai 25. huhtikuuta 2013

Cyprus - Day three - Just Chillin'

Kolmas päivä oli yksi reissun suosikeista. Ihanan aamun jälkeen päästiin testailemaan ensimmäistä kertaa hotellin allasaluetta ja rantatuoleja. Oli sanoinkuvailemattoman ihanaa maata mukavasti tuolissa, kuunnella parasta musiikkia ja nauttia auringon lämmöstä. Tätä juuri hain tältä reissulta ja onneksi sitä edes muutamina päivinä saatiin.

Oli todella kiva tuo allasalue. Meille ilmoitettiin heti loman alussa oppaiden toimesta, että rantatuolien pyyhe-varausta ei sallita ja pyyhkeet kerätään tietyn ajan päästä jos omistajaa ei näy. Meillä ei tätä ongelmaa epävakaiden kelien vuoksi olisi varmaan ollut, mutta olen kuullut monissa paikoissa harrastettavan tälläistä ikävää toimintaa.
Siinä valkoiset koivet saamassa edes hieman väriä pintaan.
 Altaiden vesiä ei ikävä kyllä oltu erikseen lämmitetty, mutta kyllä siinä hyvin ui varsinkin parin tunnin auringon oton jälkeen.

Aikamme pulikoituamme ja gillaannuttuamme lähdimme käväisemään huoneessa vaatteiden vaihdossa. Laitoin päälle tuon ihanan ihanan valkoisen topin minkä olin ostanut edellisenä päivänä Bershkasta. Rakastuin täysin ja pidin sitä toki useampana päivänä.
Käytiin hotellin baarissa juomassa yhdet. Voi miten hyvää tuo olikaan ja miten maukkaalta se maistui noissa olosuhteissa. Ahh... kesä ja terassit. Sitä odotellessa.
 Jätskikin piti hakea kaupasta kun lähdettiin käppäilemään kohti bussipysäkkiä. Tarkoitus oli käydä hieman piknikillä läheisessä luonnonpuistossa mihin pääsi bussilla vartissa ja euron hinnalla.
Tuolla minulla menikin sitten hermo. Rämmittiin nimittäin hetki hiukkasen ikävässä maastossa. Pystyin vain kuvittelemaan mitä ällöttävämpiä mötöjä ja käärmeitä siellä luikerteli. Onneksi ei näkynyt kuin vaarattomia liskoja. Tuo varustukseni minishortseineen ja sandaaleineen ei ollut ehkä otollisin vaellukselle. Heh, no kauhean kauaa ei jaksettu rämpiä (totuus: Teemulla meni hermo minun uikutukseeni) vaan siirryttiin suosiolla takaisin tielle.
 Ja voi mikä ihana paikka löydettiinkään. Tuo vesi oli niin turkoosia ja ihanaa että olisi tehnyt mieli mennä uimaan.
Sitten yllättäen iski hieman paksummat pilvet ja aurinko katosi pilvien taa. Harmitellen palasimme pikkuhiljaa takaisin Ayia Napaan. Tuolla nimittäin tuuli sen verran ettei oikein tuolla varustuksella ilman auringon lämpöä pärjännyt.

Ayia Napassa lähdettiin metsästämään ruokapaikkaa. Nikitas Steak housesta oltiin kuultu kehuja joten mentiin sinne. Ruoka olikin aivan loistavaa ja koska ilta oli vielä valoisa jäätiin ulos syömään. Ainoa haitta oli että huomasin aika pian sen olleen huono idea, alkoi nimittäin hieman hiipiä kylmyys.
Noms.

1. Vitsi miten ihania kuvia taas! Ihanaa vettä ja sulla ihanat vaatteet <3 Tuo sun toppi on niin ihana, ja sopii sulle!

Kommentit tekevät minut iloiseksi joten kiitos vaivannäöstäsi ! :)