maanantai 13. kesäkuuta 2016

Hääpostaukset - Hääkynnet

Pakko pohjustaa sen verran, että minä en ole todellakaan mikään "kynsi ihminen". Minua ei suoraan sanottuna voisi kauheasti tämän enempää kiinnostaa, millaiset kynnet minulla on. Olen nimittäin koko pienen ikävi pureskellut kynsiä ja stresseissä repinyt myös kynsinauhoja ihan huomaamatta. Tämä loppui kun seinään kihlautumisen jälkeen, tiedä häntä sitten, että miksi juuri siihen kohtaan. Ehkä sormusta oli kivempi ihastella kun oli vähän kynttäkin sormessa, hehee.

Alunperin kumminkin mietin, että josko sitä oikein häihin sitten kävisi ottamassa hääkynnet jossakin. Nyt kuitenkin sillekin rahalle on löytynyt monta tärkeämpää kohdetta, joten päädyin testaamaan kaupan liimattavia kynsiä ja hieman luovuutta. 

Varmasti monen mielestä eivät ole kovin kummoset, mutta minulle hyvinkin riittävät hääkynnet. Ranskalaisen manikyyrin olisin luultavasti jokatapauksessa halunnut.


1 kommentti:

Kommentit tekevät minut iloiseksi joten kiitos vaivannäöstäsi ! :)